Reeds enige tijd zijn Show Your Skill .Online en DDD als partners aan elkaar
verbonden. Dit vindt haar grondslag in het feit dat zowel DDD als Show Your Skill .Online de doelstelling hebben om het kunstschaatsen naar een hoger plan te tillen.
Ons platform biedt verenigingen de mogelijkheid om meer waarde naar
verenigingssponsoren terug te brengen. Eén en ander door hen reclame-uitingen aan te bieden op ons platform tijdens live uitzendingen van kunstschaatswedstrijden.
In 2018 werd in totaal door 31.216 unieke kijkers, met het zwaartepunt duidelijk in kwartaal 1 met meer dan 20.000 kijkers, in 97.700 sessies gedurende 11.863 uur naar onze uitzendingen gekeken.
Wij bieden de mogelijkheid om gedurende de inrijgroepen bij kunstrijwedstrijden (dat is gemiddeld genomen zo’n 20 keer per wedstrijdweekend, 6 minuten per keer) uw logo in een “lower third” logobalk mee te laten lopen. Daarnaast kunnen in elke dweilpauze (dat is gemiddeld 8 maal per wedstrijdweekend, 15 minuten per dweil) dan wel logo uitingen of meer gecompliceerde boodschappen in tekst of reclamefilms worden vertoond.
Show Your Skill .Online gaat steeds vaker langdurige overeenkomsten aan met evenementorganisatoren. Onlangs nog, voor 3 jaar, met het organisatiecomité van de Coupe du Printemps, een middelgrote, door de ISU officieel erkende kunstschaatswedstrijd in Luxemburg. Niet minder interessant hebben wij intussen een overeenkomst met de KNSB, als exclusieve livestream partner voor alle officiële selectiewedstrijden van het kunstschaatsen.
Heeft u vragen: info@showyourskill.online